Lördagsmys.

Det blev inge skoter idag, dock en bilfärd ut i naturen och göra upp en eld och fika.

Kvällen spenderade jag hos Hilda där vi åt en god middag bestående av tortellini med keso och sallad. Vi satt och pratade och jag kände hur mycket jag saknade förut.

Jag skulle ljuga om jag satt här och sa att allt är som förut, för det är det inte, efter en hel del missförstådda känslor och liknande så har vi glidit ifrån varandra. Men det är kvällar som dessa som påminner mig om varför jag så gärna kämpar för att få det tillbaka till vad vi var förut. Det är kvällar som dessa som visar att allt inte är borta.

Så, till er där på andra sidan skärmen som känner att ni glidit ifrån en viktig person i ert liv: känner ni att de är värt att kämpa för, så gör det.


Imorgon spenderar jag min sista dag på jullovet genom att spela match i Täfteå, i umeås tråkigaste hall.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0