Jag hatar att spalta upp.

Förra inlägget såg ut som en punkt lista och jag hatar när man bara radar upp vad man gjort under helgen så för att kompensera det tänkte jag skriva om pr-tricket som får alla att go crazy me hjärtan. Alla hjärtans dag-

Jag och Viktor var väl inte överdrivet kärleksgalna, vi tog skotern ut till grillplatsen där hans föräldrar och syster redan bott in sig och satt där och fikade. Jag fick även chansen att se Viktor bli 10 år yngre genom att prova tolka på en bob bakom skotern. "Hur man gör pojkar av män."

Middagen fick jag stå för då jag med väldigt stor hjälp av min mamma hade gjort i ordning dubbelmarinerad oxfilé. Farligt gott. Till det åt vi potatisgratäng, sallad och bröd. Ännu godare.
Viktor stod för galna kärleken då han bokstavligen talat skickade ut mig ur lägenheten. Jag promenerade bort till hans föräldrar och hälsade på för att sedan, när jag kom hem, mötas av en massa tända ljus, rosblad och massage.

Min Alla hjärtans dag var bra.
Trots att den bara är ett sätt för butiker att sälja mängder av röda saker och hjärtan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0