Helgen.

Helgen har varit rätt så blandad.

I fredags fick jag för första gången prova 3D när jag och Felicia såg Avatar som var över förväntan. Jag tyckte först att blå människor med svans verkade rätt så mystiskt men den var bra.

Lördagskvällen spenderade jag hemma hos Maria med delar av laget där vi käkade pizza och spelade lite spel under ordnade omständigheter. Dock satte åldern stopp för kvällen, jag fann mig själv ätandes kladdkaka hemma vi halv ett snåret.

I går var det som bekant alla hjärtans dag och jag uppehöll mig med att coacha småflikks ute i holmsund. P.g.a. gammalt agg mot just den lilla skogsplatsen så var det rätt så skönt att få se tjejerna spela bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0