Fredagsmys.

Äntligen har helgen börjat.
Jag har varit riktigt missnöjd onsdag torsdag fredag men nu börjar det kännas bättre. Kan bero på resultatet jag fick från argumenterande talet idag på eftermiddagen. Jajjemen!!
Nu ska jag känna helgen, läsa lite bloggar, lyssna på musik och vänta på att Viktor återvänder från skogen.

Förresten, fick för några sekunder sen ett sms från Andreas där det stod:

48 timmar till seriepremiär!
Det gamla matchstället är bränt, det nya uthämtat!
Hoppas alla är lika taggade som jag!
Seriepremiär på söndag mot Sandåkern.
Plötsligt måste jag bara lyssna på lite taggande musik och skaka på stolen.

Kommentarer
Postat av: nedia

sandåkern? helt plötsligt vet jag inte vilket lag jag hejar på längre..

2009-09-26 @ 10:13:11
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0