Död åt allt.


Idag har jag all rätt att säga så som rubriken.

Efter att ha varit svimfärdig, kallsvettats och samtidigt ha mystisk magont(mellangärdet) så missade jag matchen mot IKSU ungdom. Det blev inte ens åskådarplats. Så. Jävla. Trist.
Sjukvårdsrådgivningen kunde inte ställa diagnos över telefon och sa att om smärtorna fortsätter ska jag ringa vårdcentralen 08.00. Det var den sovmorgonen.

Jag är så sanslöst less på att kroppen ska stå ivägen för precis allt och nu ska jag lägga mig pch dricka hälsoyoghurt, för fast föda tycker inte magen om. Nejnej, då vrider den till lite extra som för att straffa mig.

Däremot insåg jag vilken kille viktor är, han har varit med mig hela förmiddagen och varit snäll och strykt mig över pannan och sagt att det snart blir bra. Jag blir lite rörd när jag tänker på det i efterhand.

Som sagt, hälsoyoghurt var det. Bakterierna i deras reklam verkar charmiga.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0