Efter 8 månader.

Viktor och jag har suttit på waynes och fikat ikväll och sedan tagit en raggarrunda. Det har varit en fantastiskt bra kväll och jag kan inte annat än sitta och le lite fånigt.

Han sticker ju till StoraStockholm inatt med Carro och Emil + hästtransport så jag blir gräsänka för en lördag. De har för avsikt att fara förbi IKEA i Uppsala och jag har beställt ett sängbord av Viktor. (yes)
Förhoppningsvis kan jag beställa ett reflextäcke till Loffe men vi får la se. (Det är egentligen bara jag som tycker att han behöver det, för jag kan inte urskilja hunden från asfalten när det är mörkt.)'

Efter 8 månader så lämnar jag fortfarande bilen med fjärilar i magen och känsla av nyförälskelse. Det känns så jäkla bra. Jag har hittat en kille som får mig att må så bra.

You've got all my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0