Mm. Piller.

Min förkylning har nått nya höjder.
Inatt var jag tydligen varm som en gasolkamin och Viktor trodde jag skulle koka sönder. Aha, feber säger ni kanske nu? Saken är den att jag pendlat mellan normal kroppstemperatur och gasolkaminvarm under några veckor. Det är mystiskt.

Det kommer på cirka 3minuter men så fort jag bara får öppna frysen och stå nära (läs: i) den eller gå ut i kylan så är jag vid normal temperatur igen.

Imorgon ska jag i alla fall förhoppningsvis införskaffa en ny innebandyklubba. Sen blir det golunch med Hildur och så utvecklingssamtal. Förhoppningsvis träning imorrn, mamma pratar om att jag ska gå till Dr. Doktor med min hals. När mamma säger ordet doktor är det illa. Riktigt illa.

KusinVitamin, om du läser detta, jag ringer dig så fort min hals och min röst bestämmer sig för att fungera korrekt igen!

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

jag läser allt du skriver! ring när du har tid och lust, jag har mycket att säga dig så du vet. krya på dig! :)

2009-11-12 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0