Årets första:

  • glögg
  • pepparkaka med ädelost
  • saffransklipp
  • rumänska dryck

Jag och Viktor har suttit och tittat på Mr.Bean filmen (första gången man hörde Mr.Bean bilda meningar!) hemma på ersboda ikväll, sen for vit ut till sävar och kikade lite på "Tomten är far till alla barnen" och efter det, hör och häpna - paradise hotel. Viktor flikar in att det var mest jag som tittade. Men jag måste dock erkänna att Paradise hotel är fascinerade på sitt sätt. Programidén med att sätta in flera egocentriska människor på ett hotell med fri tillgång till sprit och sex är en jackpot.

Inte att glömma, vi har också suttit och drömt oss bort till utlandet och kikat på lite resor.
Jag vill utomlands.
Nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0