Greetings from Holland

Jag har akt tag genom Sverige, Danmark och Tyskland for att slutligen komma fram till slutdetinationen, Holland.

Senare ska jag fa hjalp med att komma in pa det tradlosa natverket sa jag kan anvanda vara tre sista siffror i alfabetet. Att skriva pa ett utlandskt tangentbord ar onekligen svarare an jag minns det!

Sa, idag har vi traffat vara vardfamiljer (jag alskar min!) och cyklat runt en massa. Det dar med studiebesoken kunde vi faktiskt ha hoppat over. Familjen jag bor hos bor i ett sadant hus jag skulle vilja bo i senare. Vinklarna ar helt otroliga och jag gar bara gapar over fint de har gjort med sina IKEA-mobler. Jag har tagit nagra bilder sa ni kan se sedan.

Mamma, tulpanerna har redan plockats, men jag har lyckats se nagra sma tulpisar som de missat och jag kan forsta hur vackert det maste sett ut. Jag ser ut som en turist som bara ser sig omkring och alskar husen och allas tradgardar. Jag passar mycket bra som turist. Synd att jag inte har nagon magvaska dock, da hade jag varit en fullandad turist.

Viktor, jag letar fortfarande efter muggar. For din skull, endast.

Kara lasare, Holland ar vackert.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0