Miljöbov.

Miljöbovar som vi är for jag och hilda ut med varsin skoter och körde upp till rödingsjön, fattar inte varför alla är så förvånade över att vi klarade det? Vad nu?

Imorgon kommer jag hem och blir mött på busstationen av den människa jag helst vill träffa, sen är det träning ochs edan åka till hilda och fira att hon är halvvägs till 34. Gamkäringa. Fredag blir det IKEA med V - jag svär han gick med på det helt självmant!

Nu ska jag njuta av mina sista timmar i min favorit vinterresort - Kiruna.
(Har hört att det ska vara ett jävla röj på statoil.)

Dagens; 
" 'Nu dör jag.'
'Jaha, men gå och gör det där borta, vi äter ju här.' "
-Farmor och Farfar vid matbordet


Hälsningar från Kalle BergstömsG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0