Segerlinjen börjar synas.

Nu börjar jag se ett slut på reoveringen. När garderoben väl är färdig vilket den troligen blir imorgon så är det bara små pinaler kvar. Funderar fortfarande vad jag ska göra av alla böcker och småkrafs.

Dejten igår var jättemysig. Vi käkade svart spaghetti med regnbåge(fisken) och räkor. Det var kanongott.
Som vanligt fick jag det ärofyllda uppdraget att göra salladen. Jag börjar ana ett mönster.

Här är lite bilder från gårdagen:

 
Viktor tyckte han var jättekul på den högra bilden.
Ser ni hans humor? (Vänster bildkant.)


Svarti Pasti.


En riktig karl kan laga mat.


Min specialité.
Min kärlek.
Min sallad.



Dagens;
"Jag kan bo i min gardrob om jag så vill."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0