Lördagsmys.

Inte med familjen men nära. Sitter hos Basse och Hilda och tittar på Wallander - Hämden. Jag börjar tycka om Wallander filmerna.

Jag och Hilda har varit ner å gymmet och tränat och jag har kört 4*3min intervaller och samtidigt funderat på hur smärtsamt det skulle vara att dö genom att falla på rullbandet, slå huvudet i betonggolvet och även vricka foten. Så kom jag på att jag skulle bli utskrattad i laget om jag då klarade mig mirakulöst och sedan förväntas vara tillbaka i träning efter högst 4 dagar. Jag hatar sommarträning om du missade det.

Jo sen påminde Hilda mig nu, när vi promenerade ut från gymmet mitt i eftersvettningarna med håret på ända, så möter vi tre grabbar som jag hör säga "fin frilla" Hilda hörde däremot "inte illa" Vi vet ännu inte vad som är rätt.

Mitt inlägg saknar inte röd tråd. Den kommer här.










Kommentarer
Postat av: Nea

Jag skojjar inte, jag dog typ. Så jävla klockren! xD :]

2009-07-21 @ 00:55:54
URL: http://sportoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0