Suck*

Man skulle kunna göra en djävligt bra film om mitt liv. Det har nämligen allt. Jag lovar! det hade blvit dne bästa tonårsfilmen genom historierna just för att jag sover med Satan under min säng.

Missflyt i vardagslivet - Lyckas alltid bränna brödet, salta för mycket eller tappa bort min telefon.

Misslyckad verbalt - Kan inte forma vettiga meningar under press utan det hela slutar med ett mumlande av obefintliga ord.

Humörsvängningar - Jag är tonåring, vad väntar du dig?

Sinnesförvirrad - Huvudet är fullt med tankar på t.ex. skola, motsatta könet m.m..

Smsfjårtis - Så fort det durrar till i telefonen hoppar hjärtat till och fingrarna sluter sig om mobilen. (gratis sms)

 Vardagsmotionen - Springer till bussen i princip var gång. Missar den också oftast.

Ser ni inte filmen framför er? Den skulle bli en storsäljare, den skulle gå på broadway. Jag hade blivit lika omtyckt som...  ...Miley Cyrus?

Nej nu ska jag försöka lyssna på informationen de ger om val. Och vänta på att mobilen durrar till.

Dagens;
'Om du säger att han är en k*ksugare får du tillbaka datorn.'
- Anonym



Smstummar för evigt











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0