Senilsnöre nästa?

Jag skulle behöva senisnöra till allting.
För terminen insåg jag att mina nycklar var borta, de hde hängt i mtit skåp och som tur var så hade LInnea tagit dem. Idag så hinner jag komma till matsalskön när ajg upptäcker att min telefon är borta. Jag rusar tillbaka till cafeterian, alltså jag springer verkligen och jag hinner också bumpa in i mitt ex:s grabbgäng och jag hinenr få någon kommentar slängd efter mig. När jag kommer till bordet vi satt i ser jag att det är tomt och paniken bara väller upp. Så kommer jag tillbaka till matsalskön för att få tröst av Hilda och Nedia och det visar sig att Nedia tagit min telefon.

SÅ jag vill här tacka alla mina älskade vänenr som håller koll mina prylar när jag tappar bort dem. Jag önskar jag hade ett senilsnöre som kunde hålla i glasögonen, mobilen, börsen, nycklarna, handskarna, passet och ja - varför inte? Mig själv.

Världen är bra ironisk. Nä - Satan själv är ironisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0