Mys.

Nu är trettondagscupen slut och det känns lika trist. Trots att jag muttrat alla de tre mornar av fyra som jag var tvungen att kliva upp tidigt för en match som börjar 08.45. Nu så här efteråt känns det lite trist att ersäng inte kommer att fyllas av det otroliga sorlet som aldrig dör.

Jag vill också passa på att kommentera cupklädsel. När man kommer på13-dagscupen som åskådare finns det en viss klädkod. Träningskläder eller vardagskläder. Inte Pumps och festlinne. Big NO.

Satan - Jag vet inte vad du vill berätta för när du låter mig dra armbågen rakt in i bordet, klämma fingret i trappan, snubbla på sista trappsteget och sedan halka. Du och jag har aldrig varit samarbetspartners, jag vet men du kan väl ändå ge dig på någon annan mig någon gång. Hm, I think you have a crush on me.`?

Dagens;
"Om det är en våt fläck på golvet så har han gråtit."
- Laine


Oturshälsningar










Kommentarer
Postat av: laine

du vet att det inte var tårar..

2009-01-11 @ 01:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0