Livets måsten.


Idag har jag måstat plugga, in fact - medan jag nu sitter här och knappar så ska jag egentligen analysera filmen "the Crucible". Gör jag det? Niet.

















Helgen har varit lagom turbulent. Mina planer att ta det lugnt under lördagen grusades av ett möte med laget och sedan match med j18 mot thorengruppen. Jag tänker inte sjunka så lågt att jag luftar mina känslor om matchen här på bloggen så däför sitter jag nu och tänker allting jag skulle ha sagt om jag inte var så smidig. Så.





Jag vill passa på att tacka alla för helgen som varit; Nedia, Jossi, Hilda, BH, Basse, Nilssn och Ida.
Jag vill också passa på att berömma mig själv för att, en lördagmorgon klivit upp klockan 9.00 och sytt en kjol som förresten blev helt okej. Lägger ut bild senare antar jag. Bra gjort, Amanda!

Lördagskvällen svängde jag en snabbis förbi lagfesten men blev inte kvar så länge utan jag blåste vidare till Hildur där det var fart. Under en helg avslöjades många hemligheter  - Dåliga som bra, men vi ska alla dra oss till minnes att inte dömma folk för än man har gått i deras skor.

Vem vet - Kanske leder det här någon vart?

Dagens;
"Vad är oddsen att alla skott jag får samlas på ett och samma lår?"
- Undertecknad


Varma hälsningar










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0