Kära jistanes.

Ojoj, jag fortsätter chocka världen. Igår klockan 21.30 stod jag och dammsugade i mitt rum samtidigt som jag förbannade mina fula tapeter och mitt fula golv.

Varför jag dammsugade mitt rum den tiden på dygnet? Tja, det kan vara för att jag får besök imorgon, det kan vara för att mamma vara fyra hårstrån i från ett sammanbrott ochd et kan också vara för att jag ville slippa plugga tyska. Jag gissar på en ren och skär blandning.

Nu ska jag börja på min 5paragraphessay och äta min Rasselyoghurt. Jag har ätit tre sådan på två dagar.




Gårdagens fika















Kommentarer
Postat av: nedia

du är allt en liten gottegris du! (L)

2009-01-31 @ 00:04:25
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0