Lycka.

Jag är äntligen färdig med min paragraf 5 uppsats och mitt hjärta är lätt som en fjäder.

Dagen till ära hade vi friluftsdag vilket innebar ett besök på IKSU för Nedia, Hilda och mig. Vi simamde och bubblade första timmen och körde sedan ett Step-up pass den andra timmen så när vi var klara klockan 11 så var dagen slut för vår del. Vi tog tillfället i akt och gick för att äta på Subways och där sätter mina bloggögon igång. Under de timmarna vi var på subways och gick på stan så hann jag se något som jag anser vara väldigt underligt.

Vad är grejjen med att vara likadant sminkade, klädda och sedan köpa likadan mössor? Vart är mångfalden?
Jag fattar inte heller make-upen där det ser ut som att du stoppat ögon i ett avgasrör och är alldeles svart runt omkring?

Om någon har svar på detta så berätta gärna det, för jag förstår verkligen inte, det går inte in i mitt huvud!

Nu ska jag ta itu med historian.

Dagens;
"It is every humans' right, to be entitled to the Human Rights."
- Mannagryn (ganska klyftigt??)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0