Helg.

Gårdagen var trevlig. Kom hem och kunde inte tänka annat än Over and Out. Det är kul att vara med tjejerna, det är det verkligen. Så, idag har vi mött Obbola och gick ut ut hallen med siffrorna 14-3 och vi har då +11 i statistiken.
Mjo, helt okej!
Jag fick göra mål. Två matcher i rad? Nu lever jag på karma eller något.

Jag sitter just nu bara och väntar på att V ska komma och hämta upp mig så vi kan börja laga middag och sen se på melodifestivalen.

Melodifestivalen. Vad har hänt? Det finns vissa artister som känss självskrivna i jippot, min favorit är LInda Bengtzing, just för att hon känns som ren schlager. Sjunger på svenska och hennes låtar gör en glad. Det är ju det som är grejen med Eurovision sen, spänningen att få höra hur låten går på engelska men, nä. Nu är det BWO och EMD. Det här med tre bokstäver har ju aldrig gått in i mitt hjärta och det tror jag inte att det kommer göra idag heller.
Ser dock framemot Maja Gullstrand, hon har fruktansvärt skön musik, kanske ingen jag vill ska vinna men jag vill se tjejen work it.


Nu ska jag packa det sista och stå redo på bron.

Dagens;
"-Nämen herregud fixa plåster till Tapani!
-Öhh, va?
-Du blöder."
- Sara och jag på bänken





Det är värsta Schlagern!












Kommentarer
Postat av: nedia

jag säger bara.. caroline af ugglas!!

2009-02-22 @ 22:42:47
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0