Arbete 24/3

Vilken sjuk helg.

Fredagen flöt på som vanligt, tränade småtjejerna, åt middag med föräldrar och for sedan till Sävar där vi mest bara umgicks. Ja okej, jag kanske sov pyttelite.

Lördagen borde ha varit en varningsklocka för att helgen inte var i det normala "Amanda-flödet" under helgen.

Jag for med fjärilar i magen till lilla Hammarhallen i Vännäs och redan i omklädningsrumemt kändes det avtrubbat och tänka sig! Det visade sig på planen. Nej usch vilken match. Pinsamt är vad det är. Vi gjorde säsongens sämsta match och jag tackar Gudarna och våra spelare som kan träffa mål för annars hade nog en hel säsong gått förlorad.

Kvällen spenderade jag i härligt umgänge hos Hilda och Basse, ungdomens dagar är gångna - Vi tog 22.22bussen.
Under kvällen hann jag även ringa till min kusin Inez och fråga om det var säkert att de skulle flytta, det är typ skrivet i sten och jag ser verkligen fram emot att se deras flyttlass komma i sommar!
Klockan 05.00 ringde alarmet och stöttande osm jag är klev jag upp, tryckte i mig en macka och for iväg till Sävar för att lägga mig och sova där medan V åkte in och jobbade några timmar. Klockan 05.53 älskade jag livet som studerande. Låg och drog ett tag, för att sedan åka in till stan och coacha småtjejerna.

Jag kan inte vara mer stolt över min tjejer, när jag ser dem göra saker som vi tränat på så är det nästan så att jag blir lite tårögd. Det ska nog bli något av dem också.

Bara lite information, inom de nästa 12 dagarna komemr det finnas holländska studenter hör i Umeå. Du känner igen dem på deras läte - det är lite holländskt.



Förlåt för ett så hispigt inlägg utan en röd tråd. Det var inte meningen, jag har bara ingen lust att vitsa ihop det.

Dagens;
"Det är som hogwarts, man öppnar en dörr och där finns det vatten!"
- Undertecknad




Mot ännu en vardag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0