Magiska 7

Jag och viktor har nu polat i 7månader och jag är fantastiskt lycklig över det.

Klassen for ut till ettorna som sovit i Hamptjärnstugan och de verkar vara överkomliga. Lite för kaxiga för sitt eget bästa men så var väl vi när bi befann oss i Hampis förra året. Kaxigheten försvinner när insikten om att man är yngst på skolan igen smyger sig på.

På måndag börjar  ina riktiga lektioner och det känns som en lättnad. Något att göra när det är så trista väderdagar.

Jag ska köra ut till Sävar efter att jag skördat mina hallon som hjag just odlat på Farmville, de bör vara klara om sisådär 1.5h. Jag och Viktor ska laga middag och sedan bara slappa. Mitt batteri är lagomt urladdat efter sju dagar med träning.

Nu ska jag gå och titta på mitt fina soffbord. Som jag byggt ihop själv.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0