Here comes the sun

Äntligen sol på en klarblå himmel!

-Pratat med Viktor i telefon, varit lite dryg angående en dröm han hade.
-Räknat matte.
-Suttit i solen och läst.
-Kollat bloggar.

Jag ska nu berätta om en av de sju synderna som jag känner starkt för just nu. Avund.
-HilduR har köpt ett par skor som får mina ögon att svartna, jag planerar just nu en kupp för att kunna låna skorna utan att hon märker det. Jag återkommer med resultatet.
-Dessa som på något sätt alltid har råd. Råd med nya skor, en utlandsresa, färga håret, kläder, glasögon. Jag ogilar er starkt.
- Alla NewYork bor. Min drömstad.

Jag kände att ni, alla mina trogna 5läsare förtjänade ett inlägg där det stod mer än två meningar så jag hoppas ni är nöjda. Imorgon är det packningshysteri, det känner jag på mig.

Dagens;
"Försök aldrig lära en gris att sjunga.
Du slösar bort din tid och du gör grisen arg."
- Mark Twain


Sol i Sinne.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0