Happy Birthday.

Jag hatar födelsedagar i skolan. Jag hatar att fylla  år och gå i skolan. Jag hatar andra som fyller år i skolan.
Sången i klassrummet.
Den är ett helvete. Ska man ta sin mörka röst från magen eller sin ljusa från halsen? Den ligger inte rätt, Det låter inte bra. Det känns inte bra.

Så jag börjar då undra varför man kom på att sjunga en sng till en person som elst vill sjunka genom jorden. Ingen vinner på det. Så för att jag ska tycka om när någon sjunger ja må du leva (eh, jo tack jag lever?) så ska det vara en vacker karl som gör det lättklätt och bara kastar 500-lappar till mig.

500-lappar. lappar.     Plural.

Dagens;
"Jag tro jag gått upp sen jag började IC
med tanke på hur mycket kakor vi äter."
- Undertecknad




Kommentarer
Postat av: nedia

jag tycker det är trevligt när folk sjunger för en!!

2009-04-22 @ 14:08:13
URL: http://nediachebaane.devote.se
Postat av: hilda

sv: om de är du vill så ;) haha. i oktober bär de av, ska shoppa som en tok och kolla gymnastik vm. tror inte att de kan bli mycke bättre.

2009-04-22 @ 21:18:07
URL: http://hildat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0