I can't help but wonder.


Jag kan inte låta bli att känna samvetet fläckas när jag funderar om du fortfarande läser bloggen. Jag kan inte heller låta bli att fundera på vad alla, speciellt du, tycker om mig. Men anledningen till att det blev så här, och jag känner att jag är skyldig dig en förklaring, är att det inte gick som jag ville.
Jag ville fortsätta som det var och ha samma känslor men det gick inte. Jag ville fortsätta känna den värmen jag tidigare gjort, men det skulle inte fungera. Jag lärde känna en otrolig människa som gjorde att mina tveksamma känslor - tillslut blev definitiva. Jag hoppas jag får glädjen att känna den välkomnande värme jag tidigare känt, men just nu är det svårt, för svårt.
Jag mår bra nu och jag är så lycklig, men fortfarande är samvetet sårat. Fortfarande undrar jag om du läser bloggen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0