Subways kl 10.07

Jag sitter på Subways och har just avnjutit en frukost macka med köttbullar, alla grönsaker ytom jalapenos och saltgurka och vitlöksdressing. Schemaguden bestämde sig för att spela mig ett spratt och har lagt min specialidrott klockan 8.20 onsdagsmirgnar när alla andra i klassen har sovmorgon till klockan 10.55. Från början kände jag mig småt självmordsbenägen men nu kan jaga cceptera det genom att jag då får en ganska schyst start på dagen.


Ser ni vilken trevlig morgon?!
Sen att jag har idrott som första timme efter innebandyn är ju lika kul som att leka tittut. På eftermiddagen har jag svenska och engelska så jag kan ända dra slutsatsen av att det är helt okej.
Jag ska nu runda av och springa in på lagerhaus för att köpa ett pennfodral som min kusin har bestämt.

Dagens;
"Be cool, stay in school."
- Världskänt?


Harmonsika morgonhälsningar




Kommentarer
Postat av: hilda

hihi, tusen tack för att du orkade fixa det!

2008-09-07 @ 16:52:07
URL: http://hildat.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0