School is cool

SItter i klassrummet och skriver lite smått eftersom vi har rast. Eftersom vi fick våra datorer igår så sitter alla framför en dataskärm och knappar, eller ja - alla förutom hilda R efetrsom hon glömt sin dator hemma.

På dagens agenda står det att missa mattelektionen för att skriva en uppsats som troligen inte kommer vara värd mer än en mask i storlek mindre och efteråt har vi resurslektion som jag hoppas vi inte behöver jobba på. Sedan gym, kör och träning. Tisdagar är nu officiellt "Amanda du har inget liv dag." Oh yeey!

Ska börja runda av nu och invänta kvällen för då ska jag sova. mmm,, sooova.

Dagens;
Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
- Joan Rivers


Sömniga hälsningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0