när kommer depressionerna?

Jaha, nu hör jag en massa om hur deprimerade alla är över hösten och allt möjligt  negativt men jag förstår inte grejjen!
Hösten är ju hur fin som helst och visst, jag älskar verkligen sommrlovet men tänk efter. Sommaren kan vara riktigt bra, riktigt dålig och ganska så halvdan men hösten är densamma.
Dessutom så kommer höstfärerna i makeupen och det underbara höstmodet som jag helt enkelt älskar så innerligt.
Så för att bringa detta diarie till rubriken, ska jag få den kända höstdepressionen som verkar smitta som en förkylning? Hoppas inte, jag har hört att botemedlet ska vara receptbelagt.

Nu har jag bara psykologi kvar där vi ska se på film. Ta mig hem nu!!!!!!!!!!

Dagens;
Pengar kan inte köpa dig vänner,
men de gör dina fiender betydligt hövligare.
- Okänd


Höstiga hälsningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0