Isabelle.

Sitter på engelska och förbannar alla andra program som slutar innan klockan 13.00 denna underbara fredag. jag är inte bitter, men ajg vill bara påpeka att jag slutar 15.10 vilket jag anser vara omönskligt efetrsom det räf redag och jag ska till småtjejernas träning klockan 16.

Jag hintar nu till dig.
Jag har just bestämt mig.
Fundera nu över rimmet lilla vän!
För vad som har hänt det kommer sen.
Du och din man är mitt favorit par,
Fortsätt läsa - jag är inte klar.
Ni är så fina, snart förlovning?
Snart EPA, hund och ny våning?
Mitt rim börjar glida ur mitt grepp,
men erkänn - det är ganska så fett!
Ett litet tag jag velat runt,
tänkt en massa himla strunt.
På InterClass har jag nu börjat.
Engelskan flyter på som sörja.
Skolarbete dagarna långa,
All smarthet vi ska få pyser som ånga.
S-korridoren har blivit mitt andra hem,
Nu funderar du säkert med varenda lem.
Börjar du lessna? Misströsta icket!
Jag ska inte lämna dig i sticket.
Jag lovat att hinta dig på min blogg,
I japan, där finns det smog.
Karma är något jag tror på,
N:arn och jag blev once again, två.



Varsågod Isabelle, du bad om det, jag gav det.

Dagens;

Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna,
men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.

- Ingemar Johansson



Poetiska hälsningar





 


Kommentarer
Postat av: isabelle

amanda du får mig tårögd. tack

2008-09-27 @ 18:29:33
URL: http://lellebull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0