ursäkta uttrycket men sikka.

gick in på bodens hemsida och fick läsa att ersboda är ett storvuxet hårt, nästan fult spelande lag med hetsig tränare som tyvärr sätter prägel på spelarna på och utanför planen. jag sitter bara ch gapar när jag läser detta. utvisningen för laine köper jag, det jag inte köper är att man som domare först säger 2 minuter och sen när man hör sekretariatet (som förresten ska bete sig neutralt) och ledarna skrika om 5minuter sedan ändrar sig till 5minuter. det får mig som spelare att undra var david lundberg är när man behöver honom som mest.
sen vet jag inte avd de menar med utanför planen faktiskt med tanke på att de aldrig träffade oss utanför. men vad vet jag? jag är ju bara spelare eller hur?
Så, nu när mina irriterade kösnlor lagt sig, vi kom ju trots allt vidare och önskas trots vårat fula spela lycka till då vi ska försvara norrländska innebandyns ära. så nu sitter jag bara och skrattar, för när jag kikade igenom bilderna från matchen så upptäckte jag att det på något magiskt sätt bara var när de hade anfall. kul vinkel!

jag måste bjuda på en bild som gör att jag själv förstår vad låg tyngdpunkt innebär. hahaha, lååååg tyngdpunkt. låg.




det där med att lyckas på bild är överskattat.

Dagens;

Ready Position.
- Innebandyns Gyllene



hånskrattande hälsningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0