snyft-

jaha, nu alla mina 8läsare ska jag bjuda er på ett snyftinlägg. jag har åkt på förkylning vilket innebär att jag missar seriepremiären på söndag. kulkul. ödet måste finna mig som ett kul objekt att driva med.

I morde när jag vaknade kände  jag hu halsen värkte ännu mer sen igår och insåg att jag har tyskaprov på morgonen. Jag far iväg och gör det och nu är jag alltså sjukanmäld. Dte är som typiskt av mig att lyckas träffa av helg och seriepremiär på en och samma gång! Jag borde ju få medalj. SÅ om jag nu skriver onödiga inlägg eller liknande, så skyll inte på mig - skyll på halstabletterna som jag tänkte droga ner mig med.



Jag har laddat upp inför sjukläget med plopp, kolaremmar, honungste, halstabletter och massa mysiga ylletröja.
Det possitiva är väll att jag äntligen har användning för skålen jag gjorde på slöjden?


Filmtips tas emot med kärlek!

*Snörvel*


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej !!! Några tips på röda teer när man har ont i halsen. Goda Nyheter, Fikon-Kiwi, Aloe Vera

Totalt njutbart

Krya på dig och kram =)

2008-10-03 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0