pinsamt.

jag orkar faktiskt inte lägga in bilder som jag tagit för bloggens skull just nu. näe för jag måste ändå fortsätta med det här historia arbetet. åh! det är ju söndag! då ska ajg ba ligga o gotta mig framför tv:n med en påse ostkrokar som nu blivit min nya favorit. ja förutom kladdkaka med grädde dårå.


After this interview I found out that Caesars' last words were; "Et tu, Brute!" No one so far understands why he said "And you also Brutus!" and it is probably something that is between Brutus and Caesar. No wondering that Brutus was chocked!


vi ska skriva en nyhetsaritkel om en speciell händelse i antika rom som om vi var där och ja. där hade ni litegrann.

nu är det inte sååååå mkt kvar iaf..


hoppas på at få lägga in mina nya, fräscha bilder.

tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0