komiskt. ironiskt. skitkul.

  • fick saften från en pressad citron i ögat
  • fick tillbaka smak- och luktsinne
  • tappade smak- och luktsinne efter 15minuter
  • sparkade rakt in i en fåtölj
  • spillde varmt te på böstkorgen
  • fick ett rött mätke på bröstkorgen efter teét
kära läsare, välkommen till min ironiska dag. jag hada skrattat fruktansvärt om jag fick höra detta hända någon annan, men inte när det händer mig. citronsaften sved som fan måste jag säga! jag menar jag har ju räknat ut att detinte skulle vara som en mjuk nytvättad  varm handduk när man fryser men alltså gud! det sved verkligen!

jaha nu ska jag avsluta denna klagomur och sova. natti puss

dagens;
"Surt sa tjejen som fick citron i ögat!"
- Amanda alias. Mannagryn



det blir bättre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0