kanoooooon!



Båten som drog till höger råkade innehålla mig och anna. *hrm..*


Sitter på svenskan och har just gjort två diagnoser med helt okej resultat, fick veta på lunchen idag att det r idag matteprovet är. Hoppsan! Så nu har jag fått låna en miniräknare av Felicia och jag ber också alla att hålla tummarna. Ni akn gärna få be till alla gudar som finns om  ni har tid!

Kylan tränger
på, runt 4grader när körde hemifrån i morse och igår fick jag även veta att det snöat kiruna.


God eftermiddag och välkommen till ännu en kall och klar höstdag!
Dagen ger oss runt 5-8 plusgrader och medelhård vind.
På dagens agenda står det Matteprov och kväll utan träning, med psykologiprov!
Vill tipsa er om att ta en sväng förbi Bibliotekscaféet och smaka deras bagels, de sägs vara oemotståndliga!
Vi på Amandas eftermiddagshälsning önskar er en fortsatt trevlig dag!






Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hej!

Nu har Söderlund satt igång en ny sågning. Igår sågade han flickors beteende när det gäller att ta för sig i samhället, och idag riktas sågningen till något helt annat: Nämligen one night stand's. Hoppas att just du kan vara med och lämna dina exklusiva kommentarer i ämnet. Nu har du chansen att slänga ur dig en kommentar i en av dom absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Snygg blogg du har i övrigt förresten!

Härlig design må jag säga! :)

2008-10-01 @ 12:59:38
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: linnea

haha:] ne, ni var superduktiga haha;)

2008-10-01 @ 22:00:57
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0