hicketihick

spelat sms idag i övik. det sved.

första matchn mot iksu ungdom spelar vi sjukt bra. Det är så man blir tårögd. pressen funkade, försvaret, spelet. ja herregud
andra matchen kändes redan i början att ingen var riktigt taggad och ja.. det visade sig på plan. fick däremot kliva av efter några minuter in i första för att jag fick så svårt att andas. den här jävla förkylningen kmmer aldrig att försvinna har jag nu insett.
tredje matchen vill jag inte prata om för min del.. spelade inte första för att jag kände mig risig men när jag väl kom in i andra kändes det som att jag lika gärna kunde ha suttit kvar på bänken. nej usch men första matchen! shit jag är så sanslöst stolt.

så, nu har jag träninsvärk i hickmuskeln, stukat lilltån och regelbundna sendrag i vaderna. åh, som himmel riket. något jag bara måste få upplysa er om är att jag tog ett skott idag och lyckades få det bästa bollmärket.
först öär det en ring på vänsetr insida lår och sen är det ett rött märke på insida höger lår.
Hur kommer det sig ådå kan man ju undra? Ja det undrar jag också. Men det är ganska unikt!

Dagens;
Det är samma gamla historia.
Pojke möter flicka,
pojke förlorar flicka,
flicka möter pojke,
pojke glömmer flicka,
pojke minns flicka,
flicka dör i en tragisk ballongolycka över Orange bowl på nyårsdagen.


-The Naked Gun


slitna hälsningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0