duracellooo!

psykologiprovet är färdigt. kan dock hända att jag måste korta ner den.
så gårdagen alltså. innebandy-deltog inte, idrott-deltog inte, svenska och sedan matte.
satt på kvällen frå klockan sex till klockan tio i elva och påtade med psykologin.

Jag vill tacka mamma och min syster för att de stöttade mig och hjälpte mig genom att diskutera.
Jag vill också tacka min Christoffer för att
 han blev less på mitt tjat och gnäll om att jag inte skulle hinna skriva provet
 och därmed sa att jag kunde fara hem. Puss på er.



När jag satt mitt under psykologiprovet och var inne på 6decilitern te så kom jag på vad jag ville ge Christoffer i julklapp. Och när jag väl låg i sängen och skulle sova så kom jag på en till sak jag skulle kunna ge. Skönt att man är ute i tid i allafall!


Ska lyssna på läraren nu.


Civics på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0