Strax dax.

Nu är det inte långt kvar till dess att jag åker på EUP i Malmö. Det är nu enrverna börjar sätta in och jag undrar mycket över vad min kommitté ska komma fram till. Spännande!
Mamma satt mig i rädsla idag då hon frågade om jag var på väg att bli förkyld? Om detta är sanning så vill jag bara berätta för Gud, Allah, Gabriels Änglar att nu har jag inte tid. Jag kan bli förkyld om två veckor då jag har saker som jag måste vara med på dessa två kommande helger, så INTE NU. Ska fara på träning och se hur det känns och imorgon ska jag köpa alla mediciner som jag har råd med. Ojoj, folk ska fundera på att lägga in mig på avgiftning, så medicinerad ska jag vara för jag har inte tid för förlylning. NIXPIX.

Ja, just det! Jag lovade Pelle att nämna honom här på min blogg för att jag fick en klubba av honom. Så, Pelle.

Nu börjar jag bli riktigt less. Jag vill ha jullov nu. NU!

(Går)Dagens;
"Om du kastar på mig så skriker jag Al Qaida på bussen!"
-Anton Karlsson


Snart medicinerade hälsningar





Kommentarer
Postat av: Lena

Hej skrutt !!

Det här fixar du lätt som en plätt.

Grattis till Tyskan. Och hoppas att du inte blir förkyld.

Kram så länge =)

PS varmt vatten och honung brukar göra susen eller varm mjölk och halstabletter.

2008-11-26 @ 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0