Stort hål.

Nej, jag har inte ett stort svart hål i själen elelr något liknande. Jag har bara ett gigantiskt hål från 9.20 till 10.55 så nu har jag rensat lite bland alla mappar här på datorn så jag lättare ska kunna säkerhetskopiera. Ska bara lägga in påminnelser om att säkerhetskopiera varannan vecka. Japp, Amanda Tapani ska skipa ordning på sin lilla bärbara. Det trodde man aldrig.

Jaha, idrott då det är dans, sen svenska och sedan matten som jag måste gå tidigare från för att hinna med en buss till sjukgymnasten klockan 15.00. Han kanske serom jag gör framset eller inte. Jag märker det inte så värst mycket i alla fall.

Nej nu ska jag försöka fixa lite med Hildas blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0