Sämre dag kan det väl kallas?

Idag är en riktigt usel dag. Jo jag är allvarlig det är den.

Börjar med att jag är på vippen att missa bussen, när jag sedan har gymmat kölart på idrotten och ska duscha så inser jag att min strumpbyxor ligger hemma. Jaja, det är ju bara att jag tar mjukisbyxor. Ha! Så enkelt var det faktiskt inte. Eftersom jag inte tagit med mig några strumpor då jag har strumpbyxor med mig bara det att jag inte hade strumpbyxor med mig. Hinner inte sminka mig så jag ser ut som en döing när jag rör mig i korridoren, håret är åt helwiite och min t-shirt är för kort i ryggen.

Lösningen; Snylta en kofta av C, sitta framför skåpet och sminka mig, dra ihop luggen till någon slags fläta och tänka: "Det finns alltid någon som ser värre ut."

Så om ni ser någon tjej vandra omkring på stan som ser ut litegrann som en slag lodis så är det nog bara jag, så bli inte rädd kära ni. Det är trots allt bara jag.

Dagens;
"Ju större motsånd vi stöter på,
desto mer energi utvecklar vi för att oss igenom."
-Anonym


Irriterade hälsningar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0