Hyperoptimopsistoppipangfenomenaliskt!

Hallå allihopa!

Min hjärna går på hyperspeed just nu eftersom jag snart ska på träning till klockan 21.00 på Östra ersbodaskolan (!) och sedan när jag kommer hem ska jag baka till mina småtjejer som muta för att de ska kunna sitta still under mötet jag har imorgon. Risken är att det blir bakslag och de blir uppövermolnen på socker med då får jag väll klubba dem då. Nä skämt åsido, för er som int förstod så var snäll lägg ner telefonen - ni behöver inte ringa till barnombudsmannen.

Dagen bjöd på samhällsprov som jag hoppas skänker mig ett G åtminstone - kanske VG om jag har tur. Jag for också iväg till tandläkaren och satt där i stolen i ungefär 7minuter efetr att ha väntat cirka tjugo. Min vanliga tur. Nä hej svejs nu ska jag gulla med pappa angående skjuts till träningen.

- Camilla, ja jag vill absolut höra mer.

Dagens;
Åh herregud jag trodde hon sa glidmedel!
- Josefin








Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vem trodde hon sa så? :D

2008-11-13 @ 21:56:17
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0