Greetings.

Greetings from Teg.

Christoffer är snäll Lena, men tack för att du skrämde upp honom!
Kompisen sitter och pillar på en kamera och jag vågar inte störa för risken är stor att jag får ett kameraobjektiv i ögat och det sägs göra lite ont så nej tack.
Killen har lärt sig klia på ryggen ordentligt och jag är så stolt!

Nu längtar jag jättemycket till julen för då ska jag julpyssla, baka, pynta och dricka glögg.

Här kommer Christoffer med en hälsning till alla bloggare :D Nu får Amanda skylla sig själv när man skriver blogg hos mig!!
Muahahhahahahha!<3

Ja just det, Mr.C(?) har lovat mig att julpyssla med mig. Nu har jag det skriftligt så om han försöker slingra sig så har jag nio läsare i ryggen. Nu ska jag sluta för han sitter och biter mig i axeln, det kan vara ett försök till uppmärksamhet.

Kvällens;                                                                                               

-Vad heter dammsugare (punchrulle) på engelska?
-Dumb sucker?


IDOL JOOOAAAAAAAAAN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEEEEEEEEGER!!!!

Puss från fel sida av älven!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0