jag vet inte längre.

det känns så tråkigt att se bokstäverna bli till ord, ord som för dig bara är på skoj, ord för mig som sårar. orden liknar de som jag en gång fick, ord som jag börjar undra hur stor betydelse de egentligen hade.



Nu är det fem riktiga skoldagar kvar och jag har satt ihop min klädsel till skolavslutningen. allt är färdigt inför den, nu är det bara skor till middagen kvar.
Har även fixat en kavaljer och beskyddare i samma fodral till middagen och dangolvet efteråt - Maksat sviker aldrig.

Dagens;
"Livet är inte rättvist.
Det är bara rättvisare än döden,
det är allt."
-William Goldman


lugna och sansade hälsningarimage44

Kommentarer
Postat av: hilda

fem dagar? :O vi har typ två veckor och just nu ligger det 10 cm ny snö på marken..

2008-05-18 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0