Solsken.

Jag kommer med solsken till er!

Kommer ni ihåg den gamla schlgerdängan som de där gubbarna kom med? ja hur kan man glömma? men jag tror att det är den tjejen jag är just nu! jag känner verkligen att jag är inne i en period då jag bara kan le. och jag hoppas min lycka kan smitta av sig.

Lovet har varit angenämt hittils, varit på visit i hos kirunafolket och fått smaka på riktig snö och lyft, dragit, puttat och kört skoter. Lilllynxen tycker inte om djupsnö har vi upptäckt.

Påtal om ingenting grabbarna tar sig. Såg två finingar på tåget och när jag o inez stod i kön på café safari så kommer tre grabbar i 17årsåldern (ja alla kan namn o ålder på alla i kiruna) och de såg väldigt trevliga och charmiga ut. Åh älsk.


Nu ett tips som jag tror ni alla kan ha nytta av. Om ni ska göra chokladsås, glöm den inte på spisen så den bränner fast. Om ni nu gör det, så när ni ska hälla bort det, så spill inte på tummen och om ni nu gör det så låt inte chokladsåsen ligga kvar och tro att den blir kall direkt som med stearin, för det blir den inte - min blåsa på min tumme är ett bevis på det.


Så jag hoppas min glada stämning smittar av sig lika lätt och snabbt som vinterkräksjukan.

Ja förhoppningsvis med trevligare konsekvenser men..


Dagens: 

  "Kärlek är som krig

Lätt att påbörja men svårt att avsluta."

-Ordspråk




Med skinande,
soliga hälsningar
 ♥
image7

Kommentarer
Postat av: hilda

lilllynxen går som aldrig förr nu, den blev bara lite trött av att dra en kälke och sen måsta köra ut i djupsnön, den är inte van med sådana prövningar förstår du!

2008-03-08 @ 13:29:38
URL: http://adlihinapat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0