Påsklov -08

Nej, jag tänker inte summera hela mitt påsklov med tider och datum. Jag får lätt kramp i fingrarna.



image12

Där hade ni mitt påsklov.

Så lite mer detaljerat.. Under de dagar jag befunnit mig i platsen jag kallar paradiset aka. Kiruna och Kurravaara så har jag bara mått bra. Jag har fått smaka på riktig snö och kyla, ostkorv grillad i glöden av en brasa ute i skogen, skrattat med mina kusiner och lyckats få alla ytterkläder att lukta skoter och grillrök. yippie kayeey..

Jag har även slått mitt smsrekord förresten, kanske inte till mammas förtjusning, men dock så sant.


Dagens:

"Innan du kritiserar en person,
bör du gå en kilometer i hans skor.
På så sätt är du redan en kilometer bort från den du kritiserar,
och du har hans skor."
-Freida Norris



Vackra vinterhälsningar image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0