Barmark-

Vart är barmarken? Var kommer all denna snö ifrån som skulle ha fallit.. åh jag vet inte, kanske NOVEMNBER DECEMBER?!
Moder Natur, har jag gjort dig ledsen eller något? Du vet att det blir så mycket lättare om vi pratar om det här?



Så, nu  är det tid för mig att ta id-kort. Det var det egentligen dags för för ett år sen men nu känner jag mig redo. Eller ja, nu orkar jag släpa mig iväg för att ta ett kort man helst inte vill visa för någon men som kommer måsta visas upp var gång någon ber om identifikation. Jaja, vi kan ju rå för hur vi ser ut. Iaf egentligen inte.

Sommarens planer ska jag nu sammafatta för er så kort som möjligt, 0.
Ja, så mycket är det väll på tapeten nu då. Men jag hade tänkt ta tag i det så ni ska få följa min planering.

image14


Ja, jag lyckades tillslut få ihop litegrann. och det känns förrsten underbart att rutan inte är tom. ♥
Följ min lilla ruta så vet ni kanske var ni hittar mig ;)

Dagens: 
"Med tiden kommer sanningen fram."
-Kinesisk lyckokaka


Med sommarlängtande hälsningar image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0