känsla

få in den rätta känslan, jo tack den kom som brev på posten.



nu ar vi haft fysträning i 45min, ingen fel emd det- faktiskt en kvart kortare än vanligt! ja just det, det regnar.
jag är blöt igenom alla kläder och säkert in i benmärgen. ja, visst år man väll klaga litegrann men då ska vi också ha i å¨tanke att det finns flera miljoner som bara väntar att det ska regna, varför är det så orättvist? nu talar jag bara för mig själv men jag skulle lätt kunna ge borta några regndroppar.

en fråga förresten; har det ens varit något regnuppehåll i mitt kvarter? för jämt när jag tittat ut så har det regnat.. ja nu blir iaf mammas blommor glada.

dagens;
När regnet står som spön i backen,
tänk då
- att kanske man inte skulle dödat den där spindeln?
-Amanda


Blöta hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0