Just another Dry Day

Ja, vad ska man säga? När vädret inte tillåter en att ligga ute och läsa eller fara och simma så får man väll göra det bästa av situationen? Idag blev det film. Har skrattat gott åt Johan Glans aka. Reine från hjälp, time outs och parlamentets humorpanel. Har även sett en kärlekskomedi där en tjej och en kille byter plats och lalalalala...

Mina filmtips; Humor från tv4 - humor i allra högsta grad!
It's a boy girl thing - Två ungdomar byter kroppar, upptäckten av penisen och brösten är en klass för sig, romantisk, kul och den amerikanska high school idyllen. Kan det bli bättre?!

Träning som vanligt, kände dock att jag var nära att svimma. Hmm.. inte så vanligt? Men när det sedan visade sig att fotbollsträningen var inställd så for jag och föräldrarna till (hör och häpna!) SÖrfors golfklubb och stod och slog lite. Något som är ännu mer chockerande är att jag nästa vecka ska ta en golfkurs. Jag som i tre års tid varit emot pensionärsbandyn som det är kallat i ungdomsmun ska nu börja. Låt mig nu fråga; Vart är världen påväg?
Det tar emot att säga, men jag ser framemot golfkursen.

Jag är bara tvungen att visa min minimiddag efter träningen eftersom jag redan käkat innan. Grymt god, grymt nyttig!


Skinka, Vetegroddar, Avokado med
pepparmix och Keso - Fetaost oliv


Dagens;
"Vi föds inte en gång,
Utan om och om igen."
- William Charles


Pensionärliga hälsningar













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0