Färdig!

Så fort någon ropar Färdig! så tas jag direkt tillbaka till barndomen då man satt på toaletten och behövde torkas, men så är ju inte fallet idag.

Jag har nu efter mycket om och men fått i ordning min blogg och ja.. Den ser ju helt okej ut :)




Så på dagens agenda har det stått; vakna halv elva, ligga och läsa i solen, träna ta med middag från subway och fixa med bloggen.



Så tack för middagen Subway, köttbullsmackan på parmesan-oregano bröd med all grönsaker förutom pepperoni och saltgurka smakade lika underbart som alltid!






När jag satt och bläddrade genom mina bilder hittade jag en bild som jag to i måndags, jag gick på stan och vanligtvis brukar jag fika på stan också men då kände jag att... Nä - nu vill jag hem.
Så på hemvägen sprang jag in på Coop och köpte en sån där liten söt Frödinge kladdkaka - enportionsbit och tog med mig hem. Sedan gjorde jag min egna latte och den blev riktigt god! Jag trodde inte det om mig själv faktiskt! :O
Så för att ge er en liten smak av sommaren.



Jaha, det blev mycket mat i detta inlägg men det bjuder jag på. Imorgon är det midsommarafton och jag lär nog äta middag med familjen. Ska jag vara helt ärlig så är midsommarafton inte så värst storfirat i vårat hushåll, men ajg får se om jag aksnke gör en krans åtminstone? Fast när jag nu sitter och tänker efter.. Jag gjorde en krans förra året - det får räcka.

Dagens;
"Vad är det du uttrycker i dina ögon?
Jag tycker det ser ut som
mer än alla ord jag läst i hela mitt liv."
-Walt Whitman


Nyrenoverade hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0