stuglivet

passar mig.

för att föklara rubriken så blev jag utbjuden till christoffers stuga och då kände jag att ja, stuglivet passar mig. trots att det är KVD. Okej inte riktigt men jag var tvungen att ta med den eftersom jag fick höra en historia av min pappa som berättade om sin morfar som hade byggt ett utedass, och på nyckeln skrev han KVD vilket stod för ; Kallt Vanligt Dass. Inte WC. Utedasset var väldigt fint och inte alls kallt. :)

Har idag avslutat golfkursen och jag känenr mig glad. Allt gick bra och på lördag och söndag ska jag gå fadderrunda för att lära mig räkna poäng och börja sikta mot officiellt handicap 36.

Så detta är sista natten då jag ensam ska sova med hunden , sedan kommer hans ordinarie matte hem. Att en så liten varelse kan ta up så sjukt mycket plats i sängen?! Jag har ju noll benutrymme! Men jags ka inte klaga - för det är faktiskt lite mysigt:)

Dagens;
"Pensionärsbandy? Åhnej, inte du också!"
- Jeppes reaktion på
mitt beslut om att börja golf

Handicapade hälsningar

Kommentarer
Postat av: h.t

uppdatera oftare!

2008-07-09 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0