Plågor.

Dessa sommarplågor som alla tjatar om är så jobbiga. Jason Mraz låt "I'm Your's" har blivit utnämnd till en av dem och jag vill bara säga att Jason Mraz kan inte bli en plåga. Det är omöjligt eftersom den killen har den skönaste stilen som i harmoni går ihop med hans sköna röst. Så min slusats; Sommarplåga; Mika    Sommar; MrAz



Varsågod jag bjuder.

Voltaren är en otrolig uppfinning som förgyllt min dag eftersom både knä och lår knasar så pass mycket att jag inte kan låta bli att undra vad ödet vill berätta genom att göra såhär. Men med lite voltaren och så löser sig allt. hoppas jag!:)

UFF har nu dragit igång och ända sen jag var sju år har jag varit en av alla deltagare. När vi började spela så var vi små knattar i för stora tröjor där siffertrycket var större än ens ryggtavla och då var hela cupen så ofantligt stor. Nu är jag mest troligen inne på mitt sista år som UFF-spelare och det måste jag säga är lite jobbigt för hjärtat. Nu är jag bland de spelarna som har 1 match på Nydala och resten på någon konstgräsplan runt om i stan och jag bär fortfarande en röd tröja med ESK:s logga men skillnaden är att siffrorna inte är större än min ryggtavla och tröjan är inte som en klänning för mig. UFF däremot är fortfarande lika stor för mig. Umeå Fotbolls Festival förblir densamma.

Eftersom det här ser ut att bli mitt sista år i turneringen så har jag bestämt mig för att avsluta den på bästa sätt.
Jag tänkte avsluta denna cup med fotbollsskorna på, solen i ögonen och ett löfte om att komma tillbaka.

Dagens;
"Sjunk för fan inte lika lågt som motståndaren!"
- Anonym


Fair Play i hjärtat   












Kommentarer
Postat av: Lena

Hej !! Hoppas att du hade lika roligt idag som när du började spela fotboll. Nästa år kanske du är ledare för ett lag som spelar på cupen.

Kram och hoppas att det går bra för erat lag =)

2008-08-01 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0