'Cause you've gotta have faith, faith, faith!

Ja, hoppet är det sista som överger en men när det väl försvunnit sitter man riktigt i skiten.

Är hundvakt till kusinernas Gizzmo, han är så sjuukt lugn när han är här alltså, det är helt otroligt. Han är runt två år så fortfarande behöver han få leka av sig lite men jäklar vad han är mysig annars!
Han kan dock inte gå i koppel så om jag lägger av med skrivandet ett tag så kan det bero på att jag ligger med sjukhuset p.g.a av att hunden har slitit av mig högerarmen. Bar så ni är förberedda.

Har en fantastisk huvudvärk nu så ajg ska lägga mig och kolla gilmore girls avsnitt. Gilmore Girls måste ju vara den regerande serien.

Dagens;
"Kentaurerna var också inbjudna,
för trots att de var Vilda och Laglösa,
så var de ju ändå släkt på låååångt håll."
- D'Aulaires Grekiska Myter


hoppfulla hälsningar    










Kommentarer
Postat av: Lena Bjurbäck

Hej !!!



Kolla in hemsidan

www.ljuvating.com

Kram Lena =)

2008-07-06 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0